19. Juni 2021 05:53:36
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30304435
5560 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Et sidste farvel og held og lykke, inden PCO Forum lukker ned i morgen d.18dec.
paya
Kære alle, og særligt Hult.

Det har været en fornøjekse på godt og ondt, at kunne dele sine oplevelser, frustrationer, spørgsmål, råd og nyheder på dette forum, med andre der var i samme situation, og jeg har altid sat stor pris på den respons jeg selv har fået på mine indlæg, men har også nydt godt af mange af jeres andres indlæg.

Her på falderebet er jeg ovenud lykkelig for at kunne skrive mit sidste indlæg under kategorien "er blevet gravid" Grin
For alle I andre det også endelig er lykkedes for, vil jeg ønske jer et stort tillykke, og til I andre der stadig kæmper - bliv ved, når det endelig lykkes glemmer man næsten al den ulykke og smerte det har forvoldt på vejen dertil, og jeg krydser fingre for jer alleRose

Kære Hult. Tusind tak for et fantastisk forum. Du har skabt og i mange år drevet noget, som har fået over 2000 brugere, og du kan være rigtig stolt af dig selv!
Jeg ved ikke hvem der har ment du har været upassende eller lign. Men jeg synes det er meget utaknemmeligt, og hvis de mener at have fået forkerte oplysninger må de jo rådføre sig med professionelle, og ikke sætte deres lid til et forum drevet af en, der "bare" brænder for det og har villet hjælpe andre i samme situation. Jeg vil personligt takke dig for at du har udført dette arbejde igennem alle disse år og ønske dig AL held og lykke i fremtiden.
Stort knus fra en fremmed, men for hvem din indsats har betydet rigtig megetHug
Normalvægtig Kvinde med PCOS, konstateret i jan. 2010.

Tinam
Jeg kan kun til slutte mig Paya's indlæg.

Jeg synes det har været rigtig dejligt, at have PCO Forum og har selv brugt det som inspiration til, hvad andre fik af behandling for så at stille spørgsmål til CFC når jeg kom derind. Det var rigtig godt.

Jeg kommer til at savne alle jer der skriver herinde. Alle jer, der lige er blevet gravide - det havde været sjovt og hyggeligt, at følges ad nu hvor vi var nogle stykker det var lykkedes for.

Alle jer der stadig kæmper for at opnå de magiske 2 streger på testen. Jeg håber inderligt, at det vil lykkedes for jer. En særlig tanke til Fnug - jeg har fulgt dig så længe herinde, og ventede spændt på, hvad der kom til at ske med dig/jer og hvad der skulle til, for at I fik jeres ønske opfyldt.

Andre ildsjæle har vi set herinde som har lavet støttegrupper rundt omkring i landet. Det er fantastisk. F.eks. KrisB, der har givet den gas med støttegruppe i København og nu madklub. Håber at alle jer ildsjæle der har haft gang i støttegrupperne fortætter med det evt. via PCO foreningen.Yes

Jeg har "mødt" nogle herinde som jeg i dag skriver sammen med pr. mail. Og jeg har været heldig at "møde" én herinde der selv har været på samme klinik i Grækenland som jeg selv har. Det har været så dejligt, at kunne dele sine oplevelser med én der selv har været ude i det samme. Og sikke en smuk og helt fantastisk baby der kom til verden i starten af december. Så jeg ser godt nok frem til juli, hvor min lille havlgræker kommer ud. Hug Jeg havde set frem til at fortælle hvordan det gik. Synes det er så vigtigt, at nogle har lyst til at fortælle om at være gravid med en donorbaby. Tænker, at det kan give andre håbConfused. Og kan jeg være med til det, er det jo fantastisk.Smile

Kære Hult.
Jeg er selvfølgelig rigtig ked af, at du lukker PCO Forum. Men jeg forstår dig jo egentlig godt. Du har været meget igennem selv, så jeg kan godt forstå, at du nu synes du har gjort det du kan, så du i stedet kan fokusere på andre ting i livet.

Rigtig mange tak for det du har gjort herinde. Og rigtig meget held og lykke fremover.Yes

Jeg håber rigtig mange vil bakke op og Sofia's forsøg på at videreføre PCO Forum så vi stadig kan dele tanker, frustrationer, glæde og alt det andet sammen. Det betyder så meget, at have et sted, hvor man kan læsse af, og får en response fra nogen der selv har prøvet det, og selv slås med PCO.

Knus herfra
TinamHug
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Serife
Hvorfor lukket forummet ?

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Sukker - hvor lang tid går der inden det påvirker? Kan jeg godt spise...? 2 09-06-2013 16:20
Hvad spiser I til morgen, middag og aften? Kost og motion 3 23-04-2013 21:31
PCO Forum - "sommer-blus" Alt imellem himmel og jord 4 08-08-2012 21:30
Krav fra lægen inden han henviser til fertilitetsbehandling? Prøver at blive gravid 4 03-06-2012 12:28
PCO Forum er åbnet igen - 1. februar 2012 Spørgsmål om 9 09-02-2012 09:01
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176