03. August 2021 22:11:50
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30832896
5611 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Forløb hos Bjarne Stigsby - hvem er det lykkes for?
MaMe
Hej piger.

Min kæreste og jeg er begyndt hos Bjarne Stigsby i et forløb der meget gerne skulle hjælpe os til at få ønskebarnet.

Jeg har PCO i nedgang - dvs. ifølge Bjarne Stigsby, er min PCO ved at stabilisere sig. Jeg har haft regelmæssig cyklus i 3 måneder nu, efter at have været på KISS-kosten siden 1. september. Jeg har tabt mig 27 kg, og er nu normalvægtig. Dog er der stadig nogle cyster på mine æggestokke, og alle mine blodprøver er ikke helt som de skal være.

Men Bjarne siger det går den rigtige vej - så jeg håber det er rigtigt! Smile

Nu er min kæreste og jeg begyndt i fertilitetsbehandling, og skal i denne omgang se om vi selv kan blive gravide ved næste ægløsning (hvis der er en...), og dernæst begynder Bjarne at tage affære.

Jeg arbejder med tal til hverdag, så jeg kan godt lide at have noget konkret at forholde mig til - så jeg kunne utrolig godt tænke mig at vide:

Hvor mange er det rent faktisk lykkes for? At blive gravide i det forløb hos Bjarne Stigsby?

Og hvor mange er blevet gravide kun ved hjælp af KISS-kosten, og ingen hokus pokus hos Bjarne?

Jeg har bare brug for lidt opmuntring tror jeg, og kan jeg høre nogle solskinshistorier, vil det nok give mig lidt håb Hug

På forhånd tak for jeres svar Smile

Knus M

Narni
1. gang blev jeg gravid ved første insemination efter 4 måneder med KISS kost.

2. gang blev jeg gravid på egen hånd efter 3 måneder KISS kost.

LadyK
jeg blev gravid kun ved KISS kost cirka 8 måneder efter jeg var begyndt og mistede desværre da jeg var 10 uger henne. men blev gravid 2 måneder efter uden hjælp kun ved at spise KISS kost og skal føde her til maj.

jeg blev gravid uden at have menstruation i et år og fik det hellere ikke inden graviditeten.

så jeg ønsker dig alt held og lykke...

genowa
Vi var i et forløb hos bjarne Stigsby, hvor jeg vha kiss kosten fik min PCO til at "forsvinde", men det var først da jeg blev sat i metformin behandling, at det lykkedes at blive gravid... kan kun anbefale ham, skal selv starte op hos dem i denne måned, dog med frysesæd denne gang, så håber det lykkedes hurtigt denne gang så vi slipper for at blive sendt videre...

Held og lykke med det hele Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Svend eller Bjarne? Læge - Gynækolog 5 09-06-2013 16:51
Hvem er Svend Lindenberg? Hårvækst og hårtab 4 14-06-2012 16:45
Hvem er Celina? Hverdagen med PCO 3 15-05-2012 22:06
Bjarne Stigsby anbefalinger metformin i graviditeten Metformin eller anden medicin 4 10-02-2012 13:59
Hvordan har jeres forløb været - hjælp til graviditet Prøver at blive gravid 19 27-06-2011 22:39
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke