13. December 2018 20:41:48
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27329447
6031 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
PCO piger i Odense
remmos
Hej piger Smile

Jeg har længe tænkt over at det kunne være rart at have et netværk bestående af andre piger med PCO. Hvor vi evt. kan dele erfaringer med gode læger, støtte hinanden op omkring KISS kost, motion eller lignende. Og på et tidspunkt også arrangere at mødes?

Jeg er selv 20 og bor i Odense. Jeg har endnu ikke fået diagnosen, men er 100% sikker på at jeg lider af PCO. Jeg har netop kontaktet PCO klinikken på OUH via mail, er det forresten nogen af jer herinde der ved om den stadig eksisterer?

jeg glæder mig til at høre fra jer Smile
19 år, normalvægtig med akne, regelmæssige men kraftige menstruationer, uønsket hårvækst i ansigtet og på kroppen, spiser ikke KISS-kost, oftes træt.

02/09-11: Var hos lægen (efter 16 dages ventetid) for at tale om jeg muligvis har PCOS, og fik taget blodprøver.

14/10-11: Blodprøverne viste at testosteron-indholdet er i orden.

NU: forvirret og splittet. Har jeg PCOS eller ikke? Skal jeg spise KISS-kost? Hvad gør jeg med hårvæksten?

17/01-12: Har tid hos gynækolog (efter over 3 måneders ventetid).

Polka
Hej remmos

Faldt lige over din tråd her. Vi er jo en del PCO-piger, der har opstartet en lokalafdeling af PCO-foreningen i Odense, hvor planen er, at vi skal mødes hver måned og en tre-fire gange om året få oplægsholdere ud. Du kan finde os på facebook, hvor vi jævnligt kommunikerer, og vores møder bliver også annonceret gennem PCO-foreningen. Vi har lige lavet mad sammen i sidste uge, og næste gang vi skal mødes er d. 21. maj.

Find os på facebook under "PCO pigerne på Fyn Smile" og ellers skriv her igen Smile

Polka
PCO pigerne på Fyn :)

Desiree86
Hejsa - undskyld, at jeg blander mig i jeres tråd Smile Hvor er det bare lækkert med en PCO 'klub' i Odense. Jeg vil mægtig gerne med, men har ikke lyst til at blive tilføjet gruppen på facebook, da det ikke kommer alle ved at jeg har PCO. Det er faktisk kun min kæreste og veninde som ved det. Vores projekt baby er hemmelig Smile Hvordan kan jeg ellers finde information om jeres datoer for at mødes mm..?

remmos
Hej Polka,
Tak for dine indlæg, jeg modtog også en besked fra Kirstine, men jeg havde simpelthen ikke mod nok til at deltage i jeres arrangement. Jeg håber i hyggede jer?
Og jeg er desværre ikke på facebook, men hvis jeg var så bryder jeg mig som Desiree86 heller ikke om at alle kan se at jeg er medlem af gruppen :/

Desiree86 - du skal skam ikke undskylde, det er helt i orden Smile Jeg har det på samme måde! Du kan måske få en fra gruppen til at videresende oplysningerne til dig? Smile
19 år, normalvægtig med akne, regelmæssige men kraftige menstruationer, uønsket hårvækst i ansigtet og på kroppen, spiser ikke KISS-kost, oftes træt.

02/09-11: Var hos lægen (efter 16 dages ventetid) for at tale om jeg muligvis har PCOS, og fik taget blodprøver.

14/10-11: Blodprøverne viste at testosteron-indholdet er i orden.

NU: forvirret og splittet. Har jeg PCOS eller ikke? Skal jeg spise KISS-kost? Hvad gør jeg med hårvæksten?

17/01-12: Har tid hos gynækolog (efter over 3 måneders ventetid).

hult
På PCO Forum er netop kategorien 'Støttegrupper/Mød andre med PCO' en af de kategorier der kun er synlig for brugere der er logget ind og så er der muligheden for at anvende private beskeder brugerne imellem, så kan I måske aftale den vej?

http://www.hultshome.dk
Valdera
Har lige anmodet på facebook Smile
PCO ramt i 2011.
Har en drøm at blive mor før jeg fylder 30.
Der er desværre en masse at slås med, men jeg bevarer håbet om en god fremtid Smile

Polka
Hvis I ikke vil være medlem på facebook, kommer datoerne også ud gennem PCO-foreningen, bl.a. stod det i sidste medlemsblad. Næste møde er mandag d. 21. maj, så hvis I møder op der, kan I jo også få resten af datoerne. Men, hvis jeg må være lidt fræk, så skal I da ikke skamme jer over at have PCO Wink

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
gravid og nervøs hjæææælp piger:h Er blevet gravid 7 25-06-2014 22:06
Fat mod piger Er blevet gravid 1 26-01-2013 20:37
Laserbehandling Odense Hårvækst og hårtab 12 15-05-2012 08:58
God læge i Odense Læge - Gynækolog 1 15-04-2012 21:41
Spørgetime om kost - i Odense PCO Foreningen 1 18-02-2012 16:17
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?