17. Oktober 2018 10:17:41
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26945273
6022 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Er den positiv?
AleynaDiana
Hej alle.
Håber at i alle har det godt..
Håber virkelig at i kan hjælpe mig.

Vi har prøvet i 8 mdr uden held. Skulle til fertilitetsklinik her når mens kom. Jeg er nu 6 dage over tid. Negative test liiiiiige indtil i dag. Testen blev svag positiv efter ½ time. Min veninde som er 5 mdr henne viste først positiv efter 3 kvarter hos lægen. og kender en deeeel andre som også først viste positiv efter et stykke tid. Jeg troede det var løgn da jeg så en grå streg. Tænkte ej det er nok bare mig og mine tanker og efter en halv time så har den der stadig men med en tynd lyserød streg. Er den positiv? Har læst at falsk positiv ikke er muligt. Nå men min mands kammerat fløj ned i netto for at hente test til os. Jeg tog en til og en stadig meget utydelig streg er kommet igen. Den er ikke særlig tydelig overhovedet og den er lysegrå med lidt lyserød. De kan begge ses tydeligere nu, i starten skulle jeg have den under noget lys. Er jeg gravid? Manden løber rundt med det største smil, synger og danser. Men jeg tør ikke være glad for jeg er så bange for at jeg ikke er det... Jeg vil ikke glæde mig hvis der ikke er noget at glæde sig til.. Håber på at høre nogle erfaringer osv..

tusind tak. Jeg håber i alle har det godt samt jeres kære.

smedeboel
jeg skal ikke gøre mig klog på dette, synes selv de kan være svære af tyde hvis den ikke er helt tydeligt.

Jeg håber på jeres vegne af den er positiv

www.123hjemmeside.dk/smedeboel
annatut
Hej jeg vil håbe den er positiv! men kan du få lavet en test om morgenen er det best og endnu beder få den lavet hos lægen så er i da helt sikkre på det ønsker held og lykkeSmile
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

AleynaDiana
tusind tak for respons..
De sidste blev tydelige men den allersidste jeg tog med morgenurin var negativ.. Det er sku ikke til at blive klog på.. Så jeg er ikke gravid.. Jeg er 7 dage over tid i dag og ingen tegn på mens overhovedet. Jeg plejer ikke være en uge over tid.. Jeg må tage til lægen i morgen og få taget en blodprøve og så må hun kigge og se hvad det er... Jeg skal bare have den mens da jeg skal have lavet den vandscanning og så skal man bestille tid lige når man får sin mens.. IHHH hvor irriterende.

Tak for svarene Smile
med venlig hilsen

Hanne
Jeg har en veninde der efter at have kastet op og haft monster ømme bryster en uge, tog en test - samme resultat som du beskriver. Så nu regnede overhovedet ikke med, at den var positiv. Nogle uger efter med flere sympetomer, tog hun en igen. Tissedråben nåede knap at ramme testen, før der var to meget røde stregerSmile Jeg har også læst rigtig mange på PCO info fortælle historier som dine, hvor de har fået at vide, at der var stor sandsynlighed for positiv test.
Jeg synes da, som Annas mor skriver, at du skal ringe til lægen i morgen og så tage der op og se om du kan tisse to stregerSmile

Held og lykke - håber rigtig meget for at den er god nok Fingerscrossed

hyc
Jeg ville også lige få taget en blodprøve, for en graviditetstest kan godt blive falsk positiv hvis den er over 10 minutter gammel.
Men jeg håber virkelig for jer, at den er der nu. FingerscrossedRose

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
svagt positiv, før testdag Er blevet gravid 3 05-01-2014 22:46
Sæt igang! Spørgsmål til abstinenser, positiv effekt og desserter :) Kost og motion 7 02-01-2014 08:54
Er bange for at jeg har en falsk positiv test , aargh Prøver at blive gravid 18 17-12-2011 10:06
Positiv blodprøve, men hcg 44 Prøver at blive gravid 15 27-11-2011 16:28
Positiv g test... Prøver at blive gravid 1 25-11-2011 16:10
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0