05. Marts 2021 12:07:28
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 31242878
5846 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
PCO kost - diætister hvor?
Stenberg
Jeg er lidt i tvivl om der findes en rigtig pco kost eller jeg blot skal spise almindelig sundt? Jeg vil rigtig gerne tabe mig men magter det ikke. Har ingen overskud og energi og vægten stiger bare i et væk. Ville gerne i kontakt med en der virkelig har forstand på pco og ved hvad der skal til for at tabe mig og få mere energi og slippe for de voldsomme humørsvingninger jeg har.
Er der nogen der kan hjælpe mig? Går ud fra at det skal foregå over nettet da jeg ikke kan finde nogen hjælp her i Nordjylland.
Men er total desperat og kan alligevel ikke tage mig sammen.
[small]Allerede som teenager var min menstruation meget uregelmæssig. Og da jeg begyndte at tænke på børn med min daværende mand stoppede jeg med p-pillerne og i over et år ventede jeg på mens. Så blev vi henvist til Jørn Rolighed Larsen i Skive som kunne konstatere at jeg har PCO. Men det lykkedes at få en dejlig søn som nu er 5½. Min nye mand og jeg vil også gerne have et barn sammen og det lykkedes til sidst efter en del forsøg med hormoner og insiminationer ved hjælp af natur piller. Har nu en datter på 21 mdr.
Men jeg døjer så meget med træthed at jeg ikke kan fungere optimalt og ikke kan være der for mine børn og mand. Og det går mig virkelig meget på.

hult
Hej Stenberg

Der er jo KISS kosten som mange PCO'er lever efter og får det bedre med - almindelig sund kost har stadig mange ting som ikke er det bedste for os at spise.

Du kan prøve at kontakte http://www.netsla...k/netslank der tilbyder online kostvejledning og ved en masse om PCO kosten og kan hjælpe dig at sammensætte den helt rigtige kost. Det vil sikkert også give dig mere overskud da du sikkert vil få det bedre inden for kort tid, når du ikke længere får den kost som gør at du har det skidt.

Held og lykke med det hele, håber at du snart finder overskud og får det bedre. Hug

http://www.hultshome.dk
camilla_frederiksen
Der er efterhånden også en del bøger til PCO-piger med gode råd og lækre opskrifter der "overholder" alting, det kan være en god start indtil det bliver naturligt for dig...

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Graviditet og kost?? Kosttilskud m.m. 3 13-10-2014 13:35
Træning/Kost PCO Brevkasse 3 24-02-2014 22:39
KISS kost-Hvordan? Kost og motion 3 22-02-2014 20:48
Tabel, udregner eller andet til PCO-kost? Overvægtig med PCO 5 20-02-2014 23:16
PCO-venlig kost versus de 10 kostråd - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 22-01-2014 22:29
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke