22. Marts 2019 00:47:15
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27905846
6027 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
vægt
annatut
Hvad er jeres vægt + højde selv er jeg 159 cm og vejer pt 102,8 kg, skal sige jeg er på anti deperisiv og har taget meget på efter jeg har fået det
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

MMM
Jeg er 172 og vejer 85 og lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke tabe migSad

MaMe
Jeg er 171 og vejede i september 98 kg.

Jeg tabte mig ved at spise KISS-kost og ved at gå hos en diætist.

I dag vejer jeg 67, og selvom jeg gerne ville have nået ned på 62, sker det ikke, da jeg er blevet gravid. Udelukkende ved at spise KISS-kost.

Det er muligt at tabe sig, og muligt at blive naturligt gravid. Det er jeg et levende bevis på Hug

Men det er ikke nemt, og jeg vil anbefale en diætist som benytter KISS-kost principperne - jeg havde aldrig tabt mig uden.

Held og lykke.

LKM
172 cm og 57-58 kg

Shekvinden
160 cm høj vægt i fjord 114 kg efter 7 mdr på weigt wogter 102 kg. i dag 1½ år efter 102,4 jeg går og tænker at starte op på lavkarbo kuren , hvor der fokusers på lidt karbo( kulhyrater) men rig på protiner. men ved ikke helt om det er det samme prinzip som kiss-kost. selvklart kan det lykkes at tabe sig selv med PCO det er blot en større kamp, fordi vi er insuline resistente. og desto ældre man bliver desto sværre men det er uanset om du er PCO eller ej...

Ma Me du ved en del om KISS kosten er det det samme som lavkarbo kost eller lægges der vægt på andet?

da jeg bor i jylland er der ikke de store chancer for at få støtte som på fyn eller sjælland. kunne godt tænke mig en gruppe for modne kvinder omkring kolding området hvor vi kunne dele erfaringer, med mere så man ikke står alene med vægt kampen.....

tak for et godt indlæg.. simpel men sigende...'

shekvinden

Nuggi
Jeg er 170 cm høj og vejer for tiden 61 kg (svinger imellem 58 kg og 63 kg).

Når man spiser kiss-kost er fordelingen af kulhydrat, protein og fedt også vigtig (ca. 33% energi fra hver gruppe).

Nanque
Jeg er 169 høj og ligger omkring de 89-90 kg.
jeg er ikke på noget medicin endnu da min læge med vilje ikke havde fortalt mig det fandtes. Hun har en masse fordomme selv..
Jeg syntes egentlig ikke vægten har stor betydning. hvad der betyder noget for mig er maven.. jeg ser fuldkommen dum ud!.
jeg ser normal ud af bygning alle andre steder end den nedre del af min mave hvor det ligner en øl vom.. Det er super trist og besværligt at finde tøj til Sad

Aagren
Hej
Jeg er 181 høj og vejer idag 86,5. Har siden uge 28 levet efter de to bøger spis dig gravid og spis digi balance. Kan og må anbefales, min sukkertrang er væk. Jeg spiser ingen hurtige kulhydrater, da de er forbudte (hvedemel,sukker,kartofler,pasta) listen er lang.
Troede aldrig jeg kunne undvære disse ting, men der findes andre alternativer.
Konstateret PCO i 2009
Har siden været i gennem 2 insemineringsforsøg samt 1 reagensglasforsøg. 1 aflyst pga. Skævt bækken og 1 hvor æggeblærene var tomme her den 9 juli 2012.
Har nu spist efter "spis dig gravid" siden uge 28 og har tabt 17kg samt en fedtprocent reduceret med 6.
Næste reagensglasforsøg i starten af 2013

annatut
Tak for jeres tilbage meldinger,har endnu et spørgsmål hvordan får man de billigste ting? har ikke for meget at rutte med og har en mand og datter der også skal have mad.
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

LKM
Jeg bruger meget Rema og Lidl til dagligvarer. Synes det er god kvali til billige penge. Når det fx er tøj bruger jeg nettet. Jeg vil gerne have mærkevare, så der bruger jeg fx trendsales Smile

mille5
160 og vægten svinger mellem 105 og 107

missemor
160 cm høj og er nu nede på 103,4 kg. Selvom det stadigvæk er noget af en kampvægt for en så lav person er jeg dog glad for vægten ikke længere siger 113,7, hvilket den gjorde for et par måneder siden. Åh hvor er det hårdt når man ikke selv rigtig kan se den store forandring!!

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Vægt. Kost og motion 1 13-07-2011 20:59
skal ned i vægt Overvægtig med PCO 2 12-07-2011 09:23
Metformin og vægt Metformin eller anden medicin 3 13-03-2011 18:42
Vægt. Alt imellem himmel og jord 10 08-10-2010 19:53
Sult og vægt... FORVIRRET Symptomer - Diverse 16 27-09-2010 18:38
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?