30. Oktober 2020 14:47:14
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30452367
5836 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
tælle kcal
bobo22
Hejsa

Jeg er ny i gruppen, og lige begyndt at følge den nye kostplan uden kulhydrater og stivelse.

Jeg er ikke overvægtig (er 169 cm og vejer 74,1 kg), men har alligevel et par kg for meget på sidebenene som jeg gerne vil af med.
Nu er mit spørgsmål, skal jeg tælle kcal for at tabe mig, eller er det nok jeg skære kylhydrater og stivelse fra?

kh Bobo22 Smile

loba
Du skal også tænke i kcal hvis du ønsker at tabe dig. Du kan sagtens spise for mange kcal på en kulhydratfattig kost.
Bekræftet PCO den 23. april 2010.
Positiv BP 27. september 2010.
Mor til Svend 4. Juni 2011 og Karl 28. oktober 2013.

LKM
jeg har brugt madital.dk til i en periode at få overblik over klacSmile den er gratis modsat madlog Smile

Nuggi
Jeg har brugt madlog i perioder - ligesom dig er jeg ikke overvægtig men jeg skal virkelig passe på kosten for ikke at tage på (1,70 høj og 60 kg).

Brittfp
Jeg er også normalvægtig og på Kiss kost. Jeg tæller ikke kalorier, men spiser mig mæt og jeg er ikke altid god til at holde de 3x33. Jeg har tabt mig alligevel 2,5 kg på ca 6 uger. Det meste fra maven Smile Nu har jeg aldrig haft tendens til tage voldsomt på, så måske er det derfor kalorietælning ikke er nødvendigt
Fik konstateret PCO i 2004 i forbindelse med graviditetsønske. Symptomerne har været der siden jeg var teeenager, så jeg har vel levet med det størstedelen af mit liv. Ved hjælp af metformin og motion er jeg nu mor til to dejlige drenge på henholdsvis 4 år og 7 måneder

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176