17. Oktober 2018 01:34:39
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26943814
6022 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Er så lykkelig er blevet gravid<3
Juel
Så endelig efter 2,5års behandling er det lykkedes min mand og jeg at blive gravide igen. Er bare så nervøs for spontan abort som ved sidste graviditet, men tror det er noget der sidder i en efter man har prøvet det før. Vil også lige høre om nogen ved om man skal forsætte kiss kuren selvom man er gravid? Mvh juel

Sille
Stort tillykke med graviditeten:-)

Hvor er det dejligt for jer! Håber selv på at vi også snart bliver gravide, har dog "kun" forsøgt i halvandet år, men det føles som uendelig lang tid!

Er dig jo svar skyldig mht kiss kosten af gode grunde:-)

Juel
Mange tak for de søde ord<3 ja ventetiden er frygtelig også fordi man ender med at blive bange for det aldrig lykkes en at blive gravid. Selvom lægerne gør alt hvad de kan, og man selv gør alt hvad man overhovedet kan for at opnå de bedste chancer. Held og lykke til jer. Det skal nok komme:-P

chalottel
Stort tillykke med graviditeten..
Jeg tror det er en rigtig rigtig god idé at fortsætte med kiss-kosten imens man er gravid. Jeg var ikke særlig god til det i kvalmeperioden, men det bliver bedre og bedre igen..

Er det kun pga. graviditetsønske at du har spist kiss-kost? Min krop fungerer slet ikke, hvis jeg ikke spiser nogenlunde efter den kost, så dermed nødvendigt at fortsætte med den til mine dages ende tror jeg..

Juel
Mange tak<3 nej, og ja men primært fordi jeg også havde mange andre problemer havde skæve blodprøver i omkring 2år også så jeg en dokumentar omkring sukker, også fik jeg mod på at prøve at lægge min kost om. Og det hjalp gevaldigt alle mine blodprøver i dag er helt normale også blev jeg hurtigt gravid med hjælp selvfølgelig. Hvad sker der da når du lever efter kiss kuren? Mvh juel

Baby_2013
Tillykke med graviditeten! Smile
K: 31 år normalvægtig PCO'er - M: 31 år (er i topform)
Forsøgt at blive gravid siden juni 2009.
PCOS konstateret i maj 2010.
2xIUI, 1xkonverteret IVF, 3xkorte IVF, 1xlang IVF og 3 fryseforsøg i Brædstup - alle negative. Afsluttet i maj 2012.
Juni/juli 2012 - 1xlang IVF på privatklinik i Fredericia -POSITIV! Termin 26.03.2013
Elliot kom til verden 03.04.2013 - 3650g og 52 cm - velskab og endnu mere lækker end vi nogensinde havde drømt! <3

chalottel
Hvor er det fantastisk at du blev gravid!
Når jeg ikke lever efter kiss-kosten er mit største problem at jeg går sukkerkold og begynder at ryste forfærdeligt, især ved styrketræning - mine muskler havde simpelthen ikke hvad de havde brug for.. Det er det største problem jeg havde, som jeg stort set ikke gør når jeg følger kosten.. men udover det hjalp det på min træthed, hovedpine, akne, øget hårvækst og ikke mindst på min menstruation. Før havde jeg højst mens 3 gange om året (og det var på et godt år), efter jeg startede på kosten kom min cyklus helt ned p (næsten) det normale.. Jeg nåede så ikke at få regelmæssig mens fordi jeg blev gravid inden Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Måske gravid <3 testsag den 17/10 Prøver at blive gravid 5 21-10-2014 12:51
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Gravid eller ægløsning? Prøver at blive gravid 2 13-08-2014 13:57
Gravid men?? Er blevet gravid 6 15-07-2014 13:16
gravid og nervøs hjæææælp piger:h Er blevet gravid 7 25-06-2014 22:06
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?