16. September 2019 15:04:24
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28591066
5946 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Slank med PCO
pco-slank
Hej.

Det er første gang jeg prøver denne side og håber jeg gør det rigtigt. Jeg er en meget slank pige med PCO. Har tabt mig 8 kg på et halv år efter jeg begyndte på metformin. -og den falder stadig...Cry Min kæreste og jeg prøver at få et barn og er nu igang med første inseminering. (kan teste om en uge). Vi har prøvede i over et år nu. Jeg er så bange for at spise forkert og er ved at brække mig over kød og bulgur, Badr men vil også gerne spise rigtigt for ikke mit insulin i kroppen bliver for højt. Føler ikke jeg kan følge de pco opskrifter som man kan finde på nettet ellers i div. pco bøger da det jo også slanker.

Mit spørgsmål er så, er der andre som er slanke med pco og kæmper for at blive gravid? Hvad spiser i? -og får i også pisse dårlig samvitighed hver gang i bare tænker på en is ellers en bolle med hvedemel?

Håber der er nogle som kan komme med et par gode råd. Vil bare gerne være gravid. Blush
Hug

Hovgaard
PCO kosten er på den måde ikke slankende, hvis du ikke følger en personlig kostplan. Du får hurtigt en masse kcal ved avokado, mandler, osv.. Og jeg personligt tager på, hvis jeg ikke følger min kostplan selvom jeg spiser 100% PCO kost.
Så du kan stadig godt følge PCO kosten. Hvis du taber dig er det jo nok et tegn på, at du ikke spiser nok kcal i løbet af dagen? Synes PCO kost er meget andet end kød og bulgur.. Så måske du alligevel skulle prøve lidt af de opskrifter af :-)
Håber I får en positiv test i næste uge :-)

pco-slank
Tak for det. Der er ikke andet for end at prøver. Kender du eller andre en godt hjemmeside med PCO venlig kost? Er nemlig træt af jeg ikke helt ved hvad der er "lovligt" for mig at spise. Jeg har altid kunne æde hele dagen. Men føler lidt min PCO styrer mig. -og det er ikke sjovt.Huh
Hug

hult
Prøv at se listen vi har her på PCOforum med oversigt over hvilke fødevarer der er egnet til PCO kost, den skulle kunne hjælpe dig godt på vej til at få et overblik

http://www.pcofor...ank_dk.pdf

http://www.hultshome.dk
LB
Hej med dig,
Jeg er også slank med PCO. Jeg spiser en del fed mad. Lige i øjeblikket er jeg vild med avokado og rejer Smile Ellers må jeg indrømme, at jeg spise en del mørk chokolade (min 70 %). Jeg er også kæmpe stort tilhænger af sommerbirds chokolade "pind" til varm chokolade. Så varmer jeg noget sød mælk og smelter den deri. Det smager fantastisk Smile Jeg har formået at holde min vægt nogenlunde. Jeg har kun tabt et par kg.

Ellers synes jeg bare du skal hænge i. Det hjælper at spise PCO-venligt. Jeg er gået fra en cyklus på 8 mdr. til 35 dage Smile - Det er også med hjælp fra Metformin, men kosten har virkelig sat skub i processen Smile

Held og lykke Smile
PCO, dec 2011
Metformin start feb. 2012
Gravid - Vindæg juli 2012 -MA Sad
Cyklus 35 dage HURRA - jan 2013
Gravid Jan 2013 - Vindæg Feb 2013

pco-slank
Tak for det. Det hjælper altid lige lidt at vide man ikke er den eneste der har svært ved at tag på. Min cyklus er styrede af homon piller da jeg prøver at blive gravid. Så min cyklus er jo ikke helt naturlig.
Tak for jeres svar.
Hug

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
SLANK MED PCO Normalvægtig med PCO 3 14-04-2013 21:32
Kvindekuren - Slank uden rynker, af Charlotte Hartvig. Er den pco-venlig? Bøger 4 07-06-2012 20:40
+Slank i fitnessdk Overvægtig med PCO 1 23-08-2010 09:13
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176