22. Oktober 2019 00:15:52
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28716221
5928 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Skype møde gr. mandage kl.19.30-20.30
Susi
Frederiksberg, den 3. februar 2013
Kære PCO Quinder,
Jeg har gået og leget med idéen om, at vi kan mødes nu og da og i et netværk at udveksle erfaring, styrke og håb og støtte for hinanden.
Jeg har nu og da været til PCO-Foreningens kaffemøder før det månedlige bestyrelsesmøde og der har været vekslende fremmøde af gamle og nye.
Jeg er med i flere PCO fora med forskelligartede aktiviteter så som chat, gåture og kosterfaringer.
Jeg tænker, vi ved dette møde vil kunne mødes fra hele landet.
Det møde jeg nemlig har tænkt at oprette fra i morgen aften, den 4. februar 2013, er et PCO Danmark Skype møde
På den måde kan man mødes med andre hjemme fra sin stue uden at skulle ligge en masse energi og tid til at orke at komme ud af døren og mødes med andre PCOere.
Mødet vil i første omgang ligge om aftenen kl.19.30-20.30 hver mandag aften.
Således vil evt. børn kunne være lagt i seng og der er ro og mag til at være til stede på mødet.
Man kan således komme til mødet de mandage, man har mulighed for det.
Måden du kommer til mødet på er ved at oprette en Skype konto og efterfølgende sende en venneanmodning til Skype-navnet: pco.danmark
Mandag aften lige før kl.19.30 vil du så blive ringet op af mig på pco.danmark, hvis du er online.
PCO-hilsner
Susi Claudia Nielsen

Håber vi ses i morgen aften den 4. februar 2013 kl.19.30-20.30 på Skype pco.danmark
Mit liv er blevet fantastisk efter behandling for PCOS;

Kom i behandling januar 2008 og december samme år smidt 35 kg., dyrker spinning 3 gange ugentligt, har stabilt humør, hvilket jeg bl.a. tilskriver kostomlægningen, som er Atkins-inspireret (uden sukker, hvede og andre hurtige kulhydrater), hvilket bl.a. har betydet kraftig reduktion af humørstabiliserende psykofarmaka mod manio-depressivitet!

Jeg røg af min kost igen på et tidspunkt, men er nu tilbage igen takket være en sukker-hypnose, som helt enkelt bare virker Thumbsup

Min hirsurtisme er nærmest forsvundet, har dog henover de senere år også været igennem 12 laserbehandlinger, jeg vedligeholder nu ca. hvert 2. år.

Af PCO medicin tager jeg p.t.:
3x dagligt 500 mg Metformin
Spiron (mod hirsutismen)
p-piller, Diane Miete typen, må godt være kopi, bare de har de samme indholdsstoffer

Kontakt mig endelig, om jeg kan være dig til hjælp og støtte. Vil også meget gerne mødes til inspirations- og erfaringsudveksling.
Jeg opdagede først PCO foreningen og dette pragtfulde forum januar 2008, men TAK fordi det blev mig vist.

Jeg har siddet i bestyrelsen et år.
1 time før hvert bestyrelsesmøde, er der mulighed for socialt samvære pco-kvinder imellem.
Det foregår i Den Gule Villa på Frederiksberg

Susi
HUSK:
PCO skhype møde i aften kl.20-21, hvor deler erfaring, styrke & håb. Ses vi?

Kom i behandling januar 2008 og december samme år smidt 35 kg., dyrker spinning 3 gange ugentligt, har stabilt humør, hvilket jeg bl.a. tilskriver kostomlægningen, som er Atkins-inspireret (uden sukker, hvede og andre hurtige kulhydrater), hvilket bl.a. har betydet kraftig reduktion af humørstabiliserende psykofarmaka mod manio-depressivitet!

Jeg røg af min kost igen på et tidspunkt, men er nu tilbage igen takket være en sukker-hypnose, som helt enkelt bare virker Thumbsup

Min hirsurtisme er nærmest forsvundet, har dog henover de senere år også været igennem 12 laserbehandlinger, jeg vedligeholder nu ca. hvert 2. år.

Spiron (mod hirsutismen)
p-piller, Diane Miete typen, må godt være kopi, bare de har de samme indholdsstoffer

Kontakt mig endelig, om jeg kan være dig til hjælp og støtte. Vil også meget gerne mødes til inspirations- og erfaringsudveksling.
Jeg opdagede først PCO foreningen og dette pragtfulde forum januar 2008, men TAK fordi det blev mig vist.

1 time før hvert bestyrelsesmøde, er der mulighed for socialt samvære pco-kvinder imellem.

Susi
Kære alle PCO Quinder,
Jeg troede selv, jeg havde fået en geniaaaaal idé, da jeg oprettede et PCO Skype møde sidste mandag kl.19.-30-20.30.
Ingen meldte sig
I dag satte jeg tidspunktet til kl.20-21.
Jeg er online på PCO Skype-kontoen: pco.danmark lige nu.
Desværre har heller ingen i dag ansøgt om venneanmodning, så vi kunne have et møde.
Jeg vil derfor høre, om der overhovedet er stemning for det?
Jeg vil også være på næste mandag og mandagen efter. Så har jeg givet det en chance en måned.
Der er kun én, der har udvist interesse, som så desværre ikke kunne mandag.
Jeg har dog lige i dette øjeblik hørt fra to andre, der gerne ville have været med i dag, men havde glemt det.
Jeg minder gerne jer alle om det på facebook-siderne: PCO-foreningen, PCO Forum og PCO-kost samt PCOliv.dk
Naturligvis er I også meget velkomne til at videresende beskeden til andre Facebook profiler og hvor I ellers kunne finde det relevant.
Endvidere sender jeg også gerne en sms samme dag til dem, der gerne vil have en re-minder på denne måde.
Så skulle du være interesseret i mødet på mandag eller næste mandag, så send mig en sms på tlf. 505 47 888

Spiron (mod hirsutismen)

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
skype møde i dag PCO Foreningen 3 04-02-2013 15:56
Evt møde i aalborg Støttegrupper/mød andre PCO'er 6 28-03-2012 17:22
Møde på Fyn? Støttegrupper/mød andre PCO'er 2 02-06-2010 19:57
Møde i Odense Støttegrupper/mød andre PCO'er 4 28-09-2009 15:45
Møde i Aalborg i slutningen af maj Støttegrupper/mød andre PCO'er 31 23-05-2008 19:04
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke