22. Marts 2019 01:02:18
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27906320
6027 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
For meget motion
Pigen29
Jeg har som mange andre kvinder med PCO, svært ved at blive gravid. Jeg får ingen ægløsninger. Jeg har I 5 dage været i behandling med hormoner, men det hjalp desværre ikke. Jeg er normal vægtig.

Jeg har nu fået at vide at jeg skal stoppe med min hårde træning ( crossfit 5 gange om ugen, løb en gang om ugen), for at se om det kan hjælpe. Mit problem er, hele mit liv handler om træning, og kan ikke leve uden det. Jeg har også læst mig til at det er vigtigt at holde sig i form, når man har PCO. Må man slet ikke dyrke crossfit? Og hvis man ikke må dyrke crossfit, må man så dyrke ikke så hård styrketræning og stadig gå til spinning og løbe? Hvor mange gange om ugen skal jeg ned og træne ? Jeg har en stor frygt om at blive tyk, hvis jeg ikke træner minimum 5 gange om ugen.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

LKM
Jeg er slank PCOér og træner ok meget. Løb 3 gange i ugen af 6 km, 1 gange svøm a 2 km og så her jeg hest og rider hver dag.
Har indtilvidere 5 mislykkede behandlinger bag mig. Har tænkt tanken om at jeg måske motionerer for meget?
Har godt nok i behandling kun fået at vide at det var en fordel at jeg ikke er for tyg- men også at jeg ikke må blive tyndere.
Jeg har heller ingen ægløsninger.
En uge op til æu er jeg efter sygeplejerskens råd på halv motion, og rå kun den anbefalede slags 14 dage efter æo.

Jeg har som dig også en frygt for at komme til også at blive tyk- mener det er jo ikke altid at jeg i forvejen er for charmerende når jeg er i behandling, med store bryster, stor mave samt min hud der slår ud...

Venter også og ser om nogle kan hjælpe.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
meget syg af metformin:/ Metformin eller anden medicin 4 27-11-2013 20:53
Hvor meget påvirker kaffe huden(urenhud) og fertiliteten når man har pco PCO Brevkasse 4 31-10-2013 14:38
Trist pga. meget uren hud . høj talgproduktion PCO Brevkasse 5 13-10-2013 19:24
For meget fedt? PCO Brevkasse 3 17-09-2013 13:34
Hvor meget har metformin forbedret cyklus? Metformin eller anden medicin 1 13-09-2013 12:08
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke