16. September 2019 14:01:59
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28590880
5946 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Er så bange/nervøs 3×33
chiqitta
Er så bange/nervøs for at kosten ikke virker på mig.. vil så gerne være gravid igen..
Startede rigtigt på kosten forrige måned den 19.. var startet længere tid før det, men havde ikke gjordt det rigtigtD håber det hjælper på mine cyster, og at jeg får et lille mirakel snartBlush

Hvor lang tid går der før kosten virker.. ??
Hvor længe gik der for jer??
Ku i mærke/se forskel??
Er i blevet gravide hurtigt på kosten??
Hvor tålmodige var i??

51 dage siden min abort og stadig ingen blødning, kun brunt udflåd 2 gange i trussen på 1 dagCry

Hyben
jeg startede på kiss-kost for 3-4 mdr siden. Og har kunnet mærke følgende forandringer:

- Min cyklus ser ud til at være blevet kortere (det har den i hvert fald været de sidste 2 gange (28 og 29 dage mod sædvanlige 35-50)). Er desværre ikke gravid endnu, men så længe jeg har nogenlunde regelmæssige ægløsninger, skulle der jo gerne være sandsynlighed for at det kan lykkes (vi har prøvet siden november).

- Jeg er ikke længere nær så træt og udmattet i løbet af dagen og sover meget bedre om natten

- Jeg kan lige pludselig blive mæt(!!). Det har jeg ellers aldrig prøvet før!

- Jeg har indtil videre tabt mig 17 kg (var dog gået i gang inden jeg startede på kiss-kost.)

De fleste af forandringer mærkede jeg meget hurtigt efter kostændring - nogle med det samme, andre i løbet af få uger. Tror dog det er meget individuelt hvor lang tid der går før en kostændring virker. Husk at fokusere på de mange forskellige positive resultater af kostomlægningen og ikke kun på, om du bliver gravid eller ej - så løber man alt for hurtigt træt i det.

Mht tålmodighed, så synes egentlig selv jeg er ret tålmodig :-) og har det stadig ret afslappet med, ikke at være blevet gravid endnu. Men jeg har også altid vidst, at jeg har pco, og at det nok ikke blev så nemt at blive gravid, så det tror jeg har hjulpet mig meget. Men jeg håber da, at de nogenlunde regelmæssige ægløsninger varer ved, og vil da mægtig gerne være gravid inden for det næste halve års tid.

Held og lykke med det hele - krydser finger for dig Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
gravid og nervøs hjæææælp piger:h Er blevet gravid 7 25-06-2014 22:06
Tidlig scanning og vildt nervøs Er blevet gravid 11 25-02-2012 10:11
Er bange for at jeg har en falsk positiv test , aargh Prøver at blive gravid 18 17-12-2011 10:06
Er nervøs Er blevet gravid 11 04-11-2011 13:44
Skal insemineres idag, men er bange for testdagen pga. Tidligere dårlig erfaring Prøver at blive gravid 4 21-10-2011 23:19
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke