16. September 2019 14:45:40
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28591012
5946 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Kan man tabe sig fra pco.
Helena
Hej ved ikke og det er det rigtige sted. Wink

Men jeg har tabt næsten 80 kg. Og jeg har stadigvæk ikke fået min menstruation jeg har haft det to gang i mit liv det var i 2007 eller lige der omkring og forstår det bare ikke jeg har aldrig taget p-piller.
Men her for leden dag fik jeg nogle virkelig onde smerter i min mave og underlig og lidt pinligt går ikke på wc hver dag (nr 2) Smile og jeg hæver op i venstre side nogle gange mere end andre dage og har kvalme/sure opstød, hovedpine og jeg taber/knækker mit hår og mine negle knækker og har virkelig meget hår på lår/baller/mave og uren hud og får det dårlig når jeg spiser is og brød og såden men skal lige siges jeg træner ikke og spiser ikke rigtig pco venlig som jeg skulle gøre
jeg har snakket med min læge og hun tror at det er metformin der gør det. så det er

jeg ved at droppe ud og
så siger hun at jeg har tabt mig ud at pco men kan jeg ha tabt mig ud af det ?

Jeg er bare et stort spørgsmål og har en masse spørgsmål og har brug for at snakke med noget om det.
Men håber der er en der kan hjælpe lidt Smile
Jeg har været meget igennem og jeg har tabt
80 kg og ja det var rigtig hårdt. 'Men
Kom igennem ved ikke hvordan

camilla_frederiksen
Vægt er jo ikke det eneste symptom på PCO(S), der er også normalvægtige der har det og hvis ingen af de andre symptomer er forsvundet eller ihvertfald mindsket så har du det efter min mening stadig (har hun scannet eller taget nye blodprøver?)
KISS kosten anbefales ikke kun for at tabe sig men også for at banke testosteron niveauet ned så det ville jeg straks gå over til.
Efter jeg begyndte på kiss kost, træning og victoza har jeg det så meget bedre på så mange måder, jeg er stadig på p-piller da jeg ikke skal have børn lige nu, så ved ikke hvor lang naturlig cyklus jeg har.

Helena
Hej. Jeg synes selv jeg har nogle af ting endnu.
Men jeg har fået taget blodprøve og de så finde nu og lå næsten normalt men keg tænkte kan jeg ha pco selvom prøverne var fine. Og jeg er ikke blevet scannet siden første gang hvor jeg havde en masse blærer eller hvad man siger.

Helena
Men har ikke menstruation endnu og har kun haft det to gange i mit liv. Og er 21 år nu. Jeg har tedens til hårvækst og uren hud og så har jeg tabt en masse hår. Og så har jeg tabt en masse i siden ligesom mænd :/

camilla_frederiksen
Umiddelbart så lyder det jo ikke som om at du er i nærheden af at være din PCO kvit, hvis du ikke allerede går hos en læge eller gynækolog med styr på PCO så ville jeg få en henvisning, de almindelige praktiserende læger ved simpelthen ikke nok om PCO, det er ihvertfald min erfaring

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp mig... jeg vil tabe mig 40 kilo Overvægtig med PCO 1 14-02-2012 13:36
Mangler motivation til at tabe sig Overvægtig med PCO 3 05-04-2010 19:47
HVEM SKAL TABE SIG? Overvægtig med PCO 6 17-02-2010 15:38
SKAL bare tabe mig! Kost og motion 12 27-07-2008 13:45
Metformin til kvinder der vil tabe sig eller være gravid? Metformin eller anden medicin 5 08-07-2008 17:49
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke