24. August 2019 13:35:10
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28527774
5961 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Metformin - hvor lang er "normal" cyklus?
ABB
Hej damer Smile

Jeg begyndte metformin slut marts 2013 og fik min menstruation efter tre uger. Halleluja! Det må betyde ægløsning efter kun en uge på pillerne. Det var 7. april, der var mens.

Men så kom der først menstruation 17. juni, og siden har jeg ingen haft.

En sød veninde med PCO fortalte mig igår, at det godt kan være, at min "normale cyklus" med metformin (er også på meget PCO-korrekt kost og har BMI på 26) er på et par måneder eller tre.

Kan det virkelig være rigtigt, at cyklus ikke bliver mere regelmæssigt end det med 1500 mg metformin? Jeg håbede jo på cyklus omkring 28-35 dage?

Og hvad er næste skridt så? At måle temperaturer for at finde ud af, om det overhovedet er en ægløsning, jeg har og ikke bare en cyste der modnes?

Tak for hjælpen Smile
PCOS konstateret som 18-årig (2005) Opstart Copenhagen Fertility Center/Svend Lindenberg januar 2013. Start metformin marts 2013.

BMI 26. Spiser PCO-venligt. Holdt pause med metformin 15. juli - 27. aug pg. hjernetumor-operation. Nu i gang igen og opsat på at blive gravid under sygemelding fra jobbet Smile

AnetteVG
Hej ABB Smile

Jeg startede på metformin fordi jeg gerne vil blive gravid, og sammen med god kost, er min cyklus nu på cirka 38 dage.

Min læge sagde til mig, at hvis der gik et halvt år, uden at der var sket noget, så kunne jeg få tjekket om jeg overhovedet får ægløsninger. Der er ikke helt gået et halvt år endnu, så jeg ved ikke hvordan det præcis foregår, men tænker at det er med en blodprøve? Pfft
Men hvis du er tilknyttet fertilitetscenter, tjekker de det så ikke der?

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Metformin?? Er blevet gravid 4 21-10-2014 20:30
Kan det passe at Metformin øger chancen for at få drenge børn? Metformin eller anden medicin 5 21-10-2014 12:42
Svær start med Metformin... Metformin eller anden medicin 1 21-10-2014 12:38
Skal man have Metformin Metformin eller anden medicin 2 25-09-2014 20:33
Metformin uden graviditetsønske? Metformin eller anden medicin 7 05-06-2014 13:39
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke