26. Juni 2019 04:39:58
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28342438
5997 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
PCO også for dem som ikke ønsker børn
Chrisser77
Hej Skønne kvinder :-)

Jeg er en kvinde på 36 år, som har PCO og alle de "glæder" som følger med......
for meget hår det ene sted, og for lidt et andet, bumser, overvægt, osv. osv.

Jeg savner et forum hvor det ikke er barnløshed der er største problem, jeg syntes det er vildt trist for de piger som så brændende ønsker sig at blive gravide, og derfor naturligvis er 110% fokuseret på de aspekter af PCOén for mig er det mere nogle andre aspekter af vores PCO der er problemet....

Er der nogle af jer som har kendskab til en gruppe på FB. en side på nettet, et tema her på siden eller et helt andet sted som henvender sig til PCO pige hvor det ikke er barnløsheden som er deres største problem.

Jeg overvejer selv at starte en gruppe på FB. hvis der altså er interesse/behov for det

Jeg håber at hører fra jer !
Kram C

hult
Hej Chrisser77

Nej, jeg kender ikke lige til sådan en gruppe på FB.

Og ja, PCO handler meget ofte om graviditet og fertilitetsproblemer for det er ofte ved de ønsker at mange opdager og får at vide at de har PCO.

Synes alligevel vi har mange kategorier herinde, hvor det handler om meget andet end barnløshed og hvor der er mulighed for at høre andres erfaringer og løsninger på de aspekter som du synes vedrører dig og din PCO.

Så hvis du fx starter op herinde med dine ønsker og erfaringer håber jeg meget at andre brugere herinde vil svare og medvirke til at det også er og bliver en del af det PCOforum også bruges til Smile

http://www.hultshome.dk
camilla_frederiksen
Jeg er også blevet diagnosticeret udenom fetilitetsproblemer, vi har end ikke forsøgt da min kæreste ikke er babymoden endnu. Så jeg bekæmper min PCO for min helt egen skyld, for at slippe for mine nuværende symptomer og for at undgå senere komplikationer med helbreddet... Jeg synes faktisk at hverken pcoforum eller pcoliv har meget fertilitet/baby halløj, det er mest samlet inde på min-mave

Men jeg synes da altid det er hyggeligt at få en sludder med andre PCO-piger og dele erfaringer så skriv hvis du bestemmer dig for at lave en side

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Kan det passe at Metformin øger chancen for at få drenge børn? Metformin eller anden medicin 5 21-10-2014 12:42
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Kan ikke tåle sødestoffer PCO Brevkasse 3 04-03-2014 08:39
Nyhed med Stevia fra Den Gamle Fabrik indeholder OGSÅ tilsat sukker Kan jeg godt spise...? 1 28-01-2014 20:57
Ikke PCO mere??? PCO Brevkasse 3 21-01-2014 00:08
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176