20. September 2018 05:19:11
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 26821560
6031 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Hvordan bevarer man håbet?
Klokkeblomst84
Synes alle omkring mig spytter børn ud på stribe, frygter jeg aldrig opnår den glæde at blive gravid og få bare et enkelt barn.

Hvordan bevarer I håbet?
Forsøger at lade være med at fokusere på at andre får børn, og håber på det også bliver mig på et eller andet tidspunkt.

Er i behandling ved Horsens, og har været det aktivt siden januar 2012.
Er nået til IVF, og lige pt. har vi heldigvis et par æg på frys.
Har opnået en enkelt graviditet, men da vi skulle scannes for at se hjerteblink - var jeg ikke gravid mere :-(

Starter snart op igen, til nyt forsøg med fryseæg.
Denne gang vil jeg forsøge at spise PCO venligt, og håbe på et bedre resultat.

Ved ikke om jeg har PCO, men har aldrig haft mens af mig selv. Nogle læger siger at jeg har PCO lignende symptomer, andre siger jeg bestemt ikke har PCO.

Synes det bliver sværere og sværere at være omkring mine venner og bekendte da vi ikke selv har børn - endnu. Mens alle andre næsten er nået til nummer 2.
Kan mærke jeg har mere og mere lyst til at isolere mig fra de venner vi har der HAR børn. Kender nogen dette?

Vil rigtig gerne skrive med nogen, synes bare det er svært at finde nogen at skrive med generelt. Har prøvet flere forskellige forummer, men synes der er flest der allerede har børn. Ellers er forummerne tomme for nye indlæg?

mini85
hej med dig Smile

vi er selv i gang med projektbaby, og har samme problem som med dig. alle vores venner omkring os har enten fået en baby eller venter sig. har også 2 hold venner som ikke ville have børn eller som ville vente med at få børn, som nu er blevet gravide.

livet er nogen gange uretfærdigt, men jeg glæder mig alligevel på deres vegne. det er ikke mit store problem. heldigvis. Smile

men jeg tager projektet baby stille og roligt, og lader være med at tænke for meget over det. syns det hjælper mig rigtig meget. men det er jo ikke alle der har lige nemt ved det.

men det skal nok lykkedes for dig, gælder bare om at bevare håbet og glæden.

men held og lykke med det. Grin

kram Mini

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
KISS kost-Hvordan? Kost og motion 3 22-02-2014 20:48
Metformin hvordan? Metformin eller anden medicin 2 21-10-2013 20:40
Hvordan startede I i behandling for PCO? Metformin eller anden medicin 4 17-01-2013 21:30
hvordan har i fået en henvisning til laserbehandlinger Hårvækst og hårtab 3 18-08-2012 23:33
Hvad og hvordan taber i jer? Kost og motion 3 23-07-2012 19:07
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176