26. Juni 2019 03:36:00
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28342195
5997 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke
Munksgaard90
Hej alle Smile
Jeg er ny her inde. Jeg fik konstateret PCOS for en del år siden, min kæreste og jeg er nu gået i gang med projekt baby. Jeg har været på metformin i et helt år hvor intet er sket, da jeg ikke selv danner æggeløsning. vi er så i gang med firtilatetsbehandling. Jeg har fået hormoner og en æggeløsningssprøjte ig vi skulle så gøre hjemmearbejdet selv, jeg skal dog først ud til test på mandag men jeg er så fortvivlet. Er jeg gravid. Jeg har ikke set skyggen af mens men jeg mærker ingen symptomer. Håber virkelig på den er der.

Har i nogle erfaringer i kan dele ud af? Har i prøvet noget ligende. Var den positiv eller negativ. Hjælp, er så spændt og nervøs!!
På forhånd tak

busser
Hvordan gik det?? Grin

Munksgaard90
Ingen graviditet sidst,
Men har været igennem en hormonbehandling mere og havde ÆL den 29/9 jeg er så spændt. Ingen mens endnu, men muren i maven og vild træthed. Håber sådan den er der denne gang 😊 men er også bange for jeg bare bilder mig selv ind at der er muren i maven 😊

mini85
venter spændt på at høre noget nyt fra dig... Grin

busser
Så kan vi følges - jeg burde have haft ÆL den 25./26. september. Har haft mange symptomer og har stadig ingen mens set.
Jeg tog en test i fredags for at se om Ovitrelle-sprøjten var ude - og det var den Smile Så nu tester jeg igen på næste fredag. Du kan jo nok teste mandag den 13., ik?

Munksgaard90
Hvor spændene Smile jeg er sat til at teste den 17 okt. Men kan slet ikke vente så længe. Jeg testede i går aftes og her til morgen var der en meget utydelig streg. Og testede så igen her til morgen og der var også en meget svag positiv. Har så ikke lige testet op ovitrelle er ude af kroppen, men har også haft symptomer som murren i maven, ondt i hele kroppen og enormt træt. Så håber da på at de er gode nok. Men tror lige jeg napper en ÆL test senere Smile
Hvor længe har du været i gang med projekt baby?? Smile

Munksgaard90
Jeg er også enormt spændt på om det er en graviditet eller om det var et den skide ovitrelle der stadig er i kroppen. Men krydser fingre for det er en lille bitte spirHug

busser
Cry Min mens kom idag, så baby lader nok vente på sig. Underligt med symptomerne, jeg ringer til min gyn imorgen og får en tid, så vi kan starte forfra med behandlingen.

Vi har været igang 2 år, 1 år hvor jeg fik konstateret pcos, så 1/2 år med hormonpiller som ikke skabte ægløsning, og nu 1 1/2 måned med sprøjter :/

Munksgaard90
Øv øv at mens kom i dagSad men der ikke andet for end op på hesten igen Smile er sikker på det snart sker Smile så har du været i gang lige så længe som os, jeg fik konstaterer PCOS da jeg var 19 så vidste det, men 1.5 år på methformin og så her de sidste 4 mdr med hormonbehandling Smile Det er super hårdt og i sær når veninder og bekendte begynder at overhæle en inden om :/
Jeg tog en æggeløsningstest i morges og den var negativ, så tester i morgentidlig igen og ser hvad den siger Smile håber så meget den er der...FingerscrossedHug

Munksgaard90
Øv øv øv selvom ÆL test var negativ i går fik jeg 2 bragende negative G-test her til morgen Confused
Da jeg faktisk ført har festdag på næste fredag. Beholder jeg et lille spinkelt håb endnu om at det nok skal lykkedes og at den er der Smile Fingerscrossed

Håber håber håber Hug

busser
Det er dejligt at høre en, som har samme baggrund. Må jeg spørge hvorfor du har fået metformin? Og hvilken hormonbehandling har du fået i 4 måneder?
Jeg har været et nervevrag igår og idag, jeg er bare så ked af det. Dumme pcos Sad

Munksgaard90
Ja det er hårdt 😳 blev også vildt ked af det i dag ds det viste sig at det var den skide otrivelle. Jamen fik metformin for st få gang i min cyklus. Det lykkedes også men jeg danner bare ikke den der skide æggeløsning Sad så har jeg fået pregotime tror jeg det hedder hehe ikke hæng mig op det og så nogle indsprøjtninger. Kan ikke huske hvad det hedder. Jeg tager det bare Pfft
Kan godt forstå du er ked af, jeg håber sådan at det stadig lykkedes. Har stadig en smule ømme brystvorter og muren i maven som om min mens er på vej men den kommer bare ikke. Var under og læse og hvis jeg er gravid så er jeg kun 3+3 i dag og det er kun en 3. Del der kan teste positiv på dette tidspunkt. Så jeg venter til på lørdag ig så tester jeg igen. Kan simpelthen ikke vente til den 17.

busser
Det er også sådan med min, min cyklus blev sat igang af hormonpiller, men stadig ingen ægløsning. Jeg er også ligeglad med hvad det forskellige hedder - bare det virker Yes
Jeg havde også sindssygt ømme brystvorter siden ægløsning og så til nu, hvor mens så er kommet. Jeg tog en test halvanden uge efter ÆL-sprøjten, som var negativ. Og præcis på 14. dagen efter sprøjten, nu her er mens :/

Men vi må bare give den en omgang igen - sprøjterne vænner man sig jo helt til hehe.
Jeg krydser fingrer for dig! Smile

Munksgaard90
Ja det er dejligt st skrive med nogle der kan sætte sig i ens sted. Synes det er vildt hårdt. Alle mine veninder forstår mig ikke og overhæler bare inden om og nogle er endda ved nr 2 Sad

Hehe ja bare det virker Pfft
Jeg krydser også fingre. Det er som om noget er helt anderledes ved min krop som jeg ikke har oplevet før. Men det kan jo sagens bare være indbildning Sad øv hvorfor skal det være så svært at blive gravid Sad

busser
De er godt nok også hurtigt igang, hvis de er ved nr. 2 Smile Hehe. Jeg dvæler ved, at vi virkelig får et ønskebarn når det kommer, det hjælper syns jeg.
Min indbildning tog ihvertfald overhånd her de sidste 14 dage, hurra for placebo-effekten!
Jeg har talt meget med mine veninder om det, for har haft svært ved at skjule min misundelse og tristhed. Jeg har været skruk siden jeg var 10 år tror jeg Smile Børn har altid været DET for mig. Og det føles så uretfærdigt, at jeg så skal have så svært ved det.

Munksgaard90
Ja det er deSmile heh nogle er også et par år ældre end mig, jeg har også haft utroligt svært ved st skjule min misundelse. Jeg mistede næsten en veninde på det fordi det tog så hårdt på mig. Men det var så også 3 veninde inden for halvanden måned der fortalte st de var gravide :/ har også altid haft det sådan. Kan virkelig ikke se meningen med lives hvis man ikke får børn oplevet den glæde og kærlighed. Jeg glæder mig sådan.
Jeg har aldrig rigtigt bildt mig ind st jeg har haft symptomet men denne her gang er der noget helt anderledes ved min krop. Har heller ALDIG haft ømme brystvorter før Shock
Men nu må vi se hvad den siger på lørdag. Sad og så en video få fjæs i dag med en kræftsyg 5årg og tog mig selv i st jeg sad med våde øjne og var lige ved at hyle :/

busser
Hold da op - ja 3 på så kort tid det må også være et slag. Så kan man - hvor meget man end vil - ikke slippe for at skulle snakke om det og høre på det.
Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig, min krop spillede mig et puds med Ovitrellen. Jeg havde mega-ømme brystvorter indtil mens nu her, tissetrang, murren i maven og tudede blandt andet til den nye Codan-reklame hvor en familie ser et planlagt indbrud i deres hjem. Så jeg tænkte virkelig - det Må være noget, men nej :/ Jeg har i et kort sekund tænkt tanken, hvad nu hvis alligevel og googlet lidt omkring mens og graviditet alligevel, men der er jo heller ingen grund til at skuffe sig selv yderligere, så den har jeg manet til jorden.

Munksgaard90
Ja det var vildt hårdt, jeg holdte mig lidt på afstand fra dem, kunne ikke rigtigt klare det hehe. Men de har alle 3 født nu og der er ingenting nu Smile

Årh den skide otrivelle. Håber virkelig ikke det er den der spiller min krop et puds. Det ville sgu være for hårdt. Vil bare så gerne nu. Det ville passe perfekt, vi har luge købt hus, jeg har fået et arbejde og det køre bare. Så må den lill spir gerne snart vise sig også Grin

busser
Åh ja det kan jeg godt se, alt spiller så. Det er også sådan vi har det, vi bor på en gård og har fast arbejde, så det ville bare være såååå hyggeligt. Det eneste "dårlige" lige nu er at Hvis det skulle være nu Fingerscrossed et spir ville melde sig på banen, så står jeg med en nyfødt midt i høstsæsonen, hvor manden har umenneskeligt travlt hahah Grin

Munksgaard90
Jaa det ville være perfekt <3
Årh kan godt se det måske ikke lige er det fedeste. Men okay min mand arbejde på Sjælland og er kun hjemme i weekenderne så kommer til at stå med alt selv. Det er okay det har indstillet mig på...
Ihh hvor jeg dog håber Hug
Kan slet ikke overskue at skulle igennem behandling igen og scanninger og alt det :/

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Måske gravid <3 testsag den 17/10 Prøver at blive gravid 5 21-10-2014 12:51
Gravid eller ægløsning? Prøver at blive gravid 2 13-08-2014 13:57
Gravid men?? Er blevet gravid 6 15-07-2014 13:16
gravid og nervøs hjæææælp piger:h Er blevet gravid 7 25-06-2014 22:06
Kan jeg være gravid? Prøver at blive gravid 8 25-06-2014 21:49
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?