27. November 2021 15:32:21
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 32414488
5776 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Laserbehandling osv
Cille30
Hej alle sammen Grin
Gud hvor er det langtid siden at jeg har været herinde, tror at det er 4 år siden eller mere, men har ikke kunne huske min kode, men så fandt jeg den endelig på min mail.. Grin

Jeg har et spørgsmål ang laserbehandling, er der nogen af jer som har prøvet at få laserbehandling? Hvordan gik det ved jer og virker det ved nogen af jer?

Jeg har lige fået til tilbudt, jeg har fået 1 laserbehandling og jeg skal igen på torsdag, 4 uger imellem. Jeg fjernet først lidt hår med pincet men så begyndte jeg at barbere mig hver dag fordi der kom flere hår og det er rigtig ked af, at jeg skal barbere mig hver dag på halsen, hagen, overlæben og lidt på kinderne, og det er har jeg været meget ked af i rigtig langtid da jeg får rødme osv selvom jeg bruger gele til at tage på og så barbere mig, gøre mig ren med et vådserviet og creme på.. Så går der lige et par timer så er rødme og irration væk igen.. Men undskyld at jeg siger, fuck hvor jeg hader at jeg skal barbere mig hver eneste dag når jeg står op, og så fik jeg dette her tilbud af min læge og tænkte jeg prøver det Smile

hvis det ikke virker, hvad gør i andre for at fjerne de hår?? jeg har læst at man kan få sådan noget spray hvor det gør at de hår ikke vokser så hurtig at man kun skal barbere sig hver 6 uge, men jeg ved ikke om jeg tror på det.. Men jeg vil nok prøve det hvis det her laserbehandling ikke virker..

Ang medicin, hvad får i?? Er det noget som hjælper på vægttab, reducering af hårvækst eller?? Jeg har fået tilbudt metformin igen af min læge, men er ikke begyndt endnu pga laserbehandling, jeg har fået afvide at man ikke må tage medicin i mens man får det .. så jeg venter.. men første gang jeg fik det fik jeg så dårlig mave, havde mavekramper hele tiden og virkelig tyndskid af det.. Ikke så lækkert at høre på Wink men jeg ved ikke om der er kommet andre former for hjælp for pco..

Jeg er desværre ikke stadigvæk ikke blevet gravid, eller fået barn endnu Sad men jeg har heller ikke opgivet håbet helt endnu.. Jeg giver mig 5 år til, og hvis jeg ikke har fået barn om 5 år vil jeg ikke mere, så synes jeg at jeg er blevet for gammel, er (30 år) nu.. Men jeg har også indstillet mig på at jeg nok ikke får et barn, selvom jeg gerne ville, men jeg har indstillet på hvis jeg skal leve uden at få et barn Wink min mand har en dejlig søn på 13 år, som jeg har kendt siden han var knap 4 år som han er stadigvæk mit bonus barn Smile og jeg har det godt med min lille familie, men selvfølgelig kunne jeg godt tænke mig at få et barn, men hvis det ikke sker, har jeg også lært at leve med det og accepteret det selvom det var meget svært for mig.. Men var dog blevet gravid forrige sommers, men fik desværre en spontan abort, så der efter 8 år prøvning at blive gravid med min mand, tabte jeg det.. Men jeg så ved jeg da at jeg kan blive gravid, men at det kommer til at tage 8 år efter igen, er ikke så godt, så vi har snakket om at starte på ferlitetsklinkken, men mangler dog at tabe mig ca 15 kg mere... Men det går langsomt, jeg træner 3 gange om ugen i en time i et motioncenter, løber 2 gange om ugen og går 3-4 ture om dagen med min hund og mand hver dag Grin men ja jeg synes at det tager rigtig langtid, hvad gør i for at tabe jer?? hvad spiser i evt om dagen??

Undskyld min lange indlæg, det var lige det jeg havde på hjertet <3
Håber at høre fra jer..

Knus Cille
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Cille30
Slet ikke nogen svar??? Grin
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Cille30
Mmmm.. Synes godt nok at der er noget dødt herinde, i forhold til jeg sidst var herinde for 4 år siden Sad der fik man da svar på ens spørgsmål også i de andre indlæg som er herinde.. Synes jeg er synd, da jeg synes at pco forum ellers var et godt sted for 4 år siden, der var mange som besvaret ens spørgsmål og så man lige kunne få noget hjælp.. Men kan jeg godt se at det har ændret sig Sad ærligt...

Men jeg ser gerne på de opskrifter som er herinde Grin det er da kun positiv herinde ...

hult
Hej Cille30 og velkommen tilbage, kan godt huske dig fra før Smile

Ja desværre sker der ikke meget herinde - ved ikke hvorfor, folk har måske ikke behov mere, selvom det virker mærkeligt, der kommer jo hele tiden (desværre) flere PCO piger til der får diagnosen.

Siden er her stadig da mit håb er at det en dag vender igen, men ved det ikke - der skal jo "to til tango".......

Tak for dine ord om PCOforum og er glad for at du synes om opskrifterne, der er snart nye på vej.

Hult Smile
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

www.hultshome.dk

http://www.hultshome.dk
Cille30
Hej Hult Grin

Jeg kan bestemt også godt huske dig, vi har skrevet sammen tit, og du har besvaret på mine spørgsmål..

Ja det er en skam, håber at det ændre sig, så de nye pco piger også kan få svar og hjælp, det vil jeg med glæde prøve at hjælpe med Smile

Men ja mærkeligt er det godt nok, hvis man ikke har behov for hjælp mere osv.

Ja jeg håber også at din side ændre sig igen, for du har gjort et godt stykke arbejde også med at få siden op her, så man kan hjælpe hinanden og støtte osv, jeg er i hvertfald taknemmelig for din side, jeg har bare ikke kunne finde mit kodeord herinde til, men så fandt jeg det jo igen på min gl mail Grin hehe,, så jeg er da glad for at jeg fandt det igen og kunne komme ind igen og skrive osv, men bare en skam at der ikke sker så meget herinde mere Smile

Åhhh det lyder fantastisk at der snart kommer nye opskrifter herinde igen, det vil jeg se frem til Grin glæder mig allerede Grin

hult
Cille30, hvis du har glemt dit kodeord en anden gang, kan du der hvor du skal logge ind klikke på "Har du glemt dit kodeord" så får du tilsendt et nyt. Du kan altid siden lave dit eget kodeord under din profil når du har brugt det nye du får tilsendt og har logget ind med det. Wink

http://www.hultshome.dk
Cille30
Okay tak Hult Grin Det vidste jeg ikke.. Men nu ved jeg det Grin hehe

Cille30
Mener bare at jeg har prøvet det, hvor der så stod at der var opstået en fejl Wink

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Laserbehandling OUH? Metformin eller anden medicin 1 23-01-2015 11:01
Laserbehandling Odense Hårvækst og hårtab 12 15-05-2012 08:58
Laserbehandling igen Hårvækst og hårtab 10 12-05-2011 18:32
Laserbehandling mod uønsket hårvækst! Alternativ behandling 7 29-03-2010 19:39
Henvisning til laserbehandling Uren hud og Akne 3 14-08-2008 16:13
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?