25. Januar 2021 15:46:56
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 31029241
5849 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Prøver at blive gravid
begga32
Hej

Lige et hjertesuf fra Færøerne

Jeg synes godt nok, at det er et hårdt arbejde at blive gravid. Jeg fik at vide at jeg havde PCO i slutningen af april og startede med Metformin i slutningen af Maj, fik at vide fra min gyn, at min mens snart skulle komme, der gik 5 uger inden den kom. På 5. mens dag skulle jeg starte på Pergotime, og tage det i 5 dage og det gjorde jeg, men nu er der gået lidt over 14 dage siden, og udfra hvad jeg har regnet ud, så skulle min mens være kommet i onsdags, men det er den ikke og jeg har taget et par stykker graviditetstester, men de har alle været negative.Sad
Og som kronen på værket, så holder min gyn sommerferie, ved ikke rigtig hvornår hun kommer tilbage, prøver at ringe der ud i næste uge.
Meg jeg ved så også at det er vores første forsøg og jeg ikke skal gå ned med flaget endnu, men det er bare svært.Sad

Nok fra mig denne gang

Knuz
Bergitta

begga32
Hej alle sammen

I dag fik jeg brev fra min gynækolog, hun siger at min sidste blodprøve viser at jeg ikke har haft ægløsning Sad
Så det næste bliver, at jeg får dobbelt så meget af pergotime, som sidst, men først skal jeg til en skanning den 20. aug, så nu håber vi at der kommer lidt gang i hormonerne Smile

Knuz
Bergitta

annatut
Pøj pøj med det.SmileFingerscrossed
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

begga32
Hej alle sammen

Lige en opdatering fra Øerne

Jeg var i går hos min Gyn, fordi jeg skulle scannes, inden jeg fik mere Pergotime. Men da jeg kom ind var det en anden Gynækolog end den jeg plejer at være hos og han sagde at det ikke var nødvendigt at bliver undersøgt, da det kun var 3½ måned siden sidst, og da jeg så heller ingen ægløsning havde sidst, så var der nok ikke nogle cyster på æggestokkene.
Jeg fik en ny recept på Metformin, som er 850 mg i stedet for 500 mg som jeg har taget. Så nu skal jeg kun tage 2 piller om dagen og det er bare super.
Pergotime skal jeg tage 2 piller om dagen, så jeg er lidt spændt, hvordan det kommer til at virke.....bare jeg ikke får for mange bivirkninger.
Så skal jeg til at vente, til min mens kommer og det synes jeg er det hårdeste, da jeg af natur er meget utålmodig....håber den kommer hurtigt.

Det var alt fra mig lige nu

Knuz
Bergitta

begga32
Hej Piger

Nu er det sket det helt fantastiske, at jeg i går aftes for første gang i mit liv, stod med en POSITIV graviditetstest. Jeg tænke det kan ikke passe, fordi jeg går jo og venter på min mens, for at kunne starte med den næste Pergotime- kur.
Det resulterede med, at jeg ikke kunne falde i søvn, i går aftes, og på et eller andet tidspunkt i nat stod jeg op, for at tage en ny test og den var også POSITIV. Men for en sikkerhedsskyld tog jeg en ny test her til morgen og jo den er god nok.Smile
Så lige nu er jeg i den syvende himmel, men aligevel er jeg meget bange, fordi jeg var i byen i weekenden. Håber ikke det har ødelagt noget.

Ved i hvornår man plejer at gå til lægen for at chekke at alt er i orden?
Og hvad med Metformin, skal man blive ved med at tage det?

Det var alt for nu.......opdatering følger

Knuz
Bergitta

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Måske gravid <3 testsag den 17/10 Prøver at blive gravid 5 21-10-2014 12:51
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Gravid eller ægløsning? Prøver at blive gravid 2 13-08-2014 13:57
Gravid men?? Er blevet gravid 6 15-07-2014 13:16
gravid og nervøs hjæææælp piger:h Er blevet gravid 7 25-06-2014 22:06
Log ind