13. November 2018 17:49:30
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 27119893
6025 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Afvist igen :-(
Hellar
Hvor er det skide frustrerende at blive afvist!!!Angry

Er der andre som også afvises på OUH (fertilitetsklinikken) på grund af for mange patienter efter strejken og en læge for lidt... ??

Jeg er i dag blevet afvist for anden gang med besked om at tage p-piller en måned mere og forsøge at tilmelde mig igen Confused...uden garanti for at jeg får lov ved næste cyklus :-(

Jeg ved godt at det er rimeligt at prioritere og der er andre som af en eller anden grund har "ret" til at komme først ...synes bare at det er ... ja, skide frustrerende Sad

Sorry... Skulle lige af med lidt galde...
Redigeret af Hellar d. 10-09-2008 20:43

Falk
Nej, det forstår jeg sgu da ikke. Har selv været derude i dag. Går ud fra, at det er fordi dig og din kæreste vil være gravide?
Måske en ide, at ligge lidt pres på dem og insistere på, at du vil derud, idet det følelsemæssigt er for svært at vente....?

Held og lykke.

Falk.

Cherrylady
Jeg er også lige blevet afvist på OUH igen - for 3. gang. Sad Jeg har indtrykket af at de afviser rigtigt mange for tiden. men jeg troede at jeg var længere nede i køen end dem der havde været igang før - sådan er det åbenbart ikke.

Det er meget hårdt og efter en uge med PMS kommer der så lige et par dage med at fordøje afslaget. - og jeg skal ringe til kæresten og sige det - det er næsten værst! at vide at han bliver så ked af det, så er det nemmere bare selv at være ked.

Jeg har fået forklaringen, at de kigger på mange faktorer når de vælger hvem der skal have lov at gå i gang med næste forsøg: alder, diagnose m.m.

Falk: er det et forsøg du var inde til - eller bare samtale?

knus
cherrylady - der prøver igen næste gangSmile

Sinnanna
Bare en lille kommentar eller spørgsmål. Så vidt jeg har forstået, er der stadig frit sygehusvalg - har I mulighed for at få behandling et andet sted, evt. på Sjælland eller i Jylland. Det virker bare super ufedt at skulle vente så længe! Held og lykke!
Barn efter IVF på Rigshospitalet

forglemmigej
Uf, det var da en træls historie. Hvad giver de som årsag til afslaget?
Vi er lige blevet henvist til klinikken efter en graviditet udenfor livmoderen, som har ødelagt min ægleder, og nu er jeg da rigtig spændt på, hvornår de vil tage os ind. Confused

Cherrylady
vi har nu fået lov til at starte IVF og er i fuld gang - vi blev afvist 3 gange og 4 gang fik vi ja. Jeg forstod på sygeplejersken at mit vægttab på 14 kg på et år havde været medvirkende til at vi kom til.

Hellar
Bare lige for følge op på mit "brokke-indlæg" ...

Vi har nu fået lov at komme i gang igen med IVF kort behandling :-) Er startet med puregon 200ie/dag - skal scannes på onsdag og er mega spændt!

Vi havde ellers besluttet at hvis vi ikke fik lov denne gang ville vi finde pengene et eller andet sted og tilmelde os privatklinik... men det kan vi forhåbentlig vente med til når 2 skal produceres Wink

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Påsken – igen en højtid, fyldt med sukker - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 08-04-2014 20:25
Prøver igen Prøver at blive gravid 6 10-03-2013 10:59
Er helt nede igen! Prøver at blive gravid 3 20-12-2012 19:09
Mens, igen ? Overvægtig med PCO 2 10-06-2012 21:40
vestsjælland prøver igen Støttegrupper/mød andre PCO'er 5 14-05-2012 13:23
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende