01. December 2020 08:56:31
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30592535
5827 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Forvirret
annatut
Jeg er et stort ???? jeg og min mand har på et tidspunkt været omkrig fertilitesklinikken ipå Dronninglund sygehus hvor de sendte os hjem med besked om vægttab og et lille håb om at når jeg en gang før havde været gravid og havde født ville dette måske lykkes igen og som sagt så gjordt, nu var det så en del tid siden og jeg syntes jeg ville forhøre mig om de kunne hjælpe hvis vi ville igang med behandling, svaret var hold godt fast! vi må undskylde mange gange men efter som i har et "økologisk barn" må vi ikke hjælpe jer vi beklager at vi glemte at oplyse jer om dette i sin tid, hvad gir i skal man straffes for at have haft heldet med sig også siden være så uheldig at få konstateret pco, jeg er rystet og fatter ikke det system.ConfusedSad
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

melinka
ej hvad sker der ligeSad
kan godt forstå, at du er forvirret.
håber i finder en løsning, jeg tror jeg ville tage kontakt til en god
gyn. som har en større viden om pco-s

Kh. Mette

annatut
Ja jeg overvejer det for det er så svært, men er der nogle der her på siden kender til en gyn i nordjylland der har godt styr på pco? vh annatutSad
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

melinka
nej min er i silkeborg, men køre gerne fra esbjerg............. hun hedder elin poulsen og er efter min mening rigtig dygtigSmile

dj84
Jeg kan ikke forstå at du bliver sendt hjem, fordi i allerede har et "økologisk" barn. Jeg kender nogle der har været i behandling med hormoner, da hun har PCO. Hun skulle godt nok "kun" have hjælp til at få ægløsning, men da de ønskede deres næste graviditet blev de ikke afvist at få hjælp - og det lykkees endnu én gangGrin

Jeg ved selvfølgelig ikke hvilken hjælp I skulle have for at blive gravid, men jeg synes du skulle prøve at finde en anden gynækolog, der vil hjælpe digSmile
K: PCOS - vægttab på 20 kg. M: nedsat sædkvalitet. beh. sted: OUH 3x hj.rul - neg. 2x IUI-H - neg. 1. IVF - ÆO 14/9 1 æg BP. 29/9 POSITIVSmile Lillemanden kom endelig til verden 13.6.11

Cherrylady
De kan godt hjælpe jer i det private med at få flere børn - jeg kan ikke helt gennemskue om den klinik i var på var offentligt ?
Det offentlige hjælper kun med et barn for det pågældende par og ikke når der er et fælles barn i forvejen. men i det private er det kun økonomien der sætter grænser

håber du kan bruge det til nogetConfusedSad

håber i finder et godt sted Hug i kunne jo prøve lindenberg han har da god forstand på pcos Smile

annatut
Jeg kan fortælle at det jo er offentligt i dronninglund og desværre er økonomien ikke til at få hjælp fra en privat gyn, men det jeg egentlig skal have hjælp til er også ægløsning. Så det er og bliver nok sådant at vi her hjemme lever med en dejlig pige og så må jeg leve med det, er bare ked af at hun skal være ene barn.Sad

maria_v
Hej
Jeg er virkelig ked af at skuffe dig, me det står i loven at det kun er det første barn de hjælper med derefter skal man selv betale hele gildet hvis man vil have flere og ikke selv kan blive gravide på normal vis.
http://old.lfub.d...cle&sid=86
Læs dette link.
Det er virkelig ikke til at fatte at man ikke vil hjælpe folk som har et barn i forvejen.
De hjælper kun hvis der er et barn, men det kun er den ene af forældrene der er biologisk.
Jeg håber virkelig at du kan blive gravid.

Med venlig hilsen
Maria
Redigeret af hult d. 15-03-2009 10:55

MYES
Hej Annatut

Du ved jeg står klar med en skulder. Desværre fik vi efter vi fik Mia samme besked. Hvis de ting de kunne hjælpe med som f.eks gonal-f som jeg fik ved min gynækolog, ja så er der bare ikke mere hjælp at hente. De havde jo ellers arbejdet hårdt på at få vedtaget at det skulle være muligt for os med det første barn at få lige så meget hjælp med nummer to, men desværre så ser det ikke sådan ud. Det er nogle sindssygt vanvittigt regler, når de nu snakker om børn da har bedst at at have søskende...
De systemer er virkelig til at brække sig over en gang i mellem.
Smil
Myes

annatut
Hej alle søde piger, jeg er efter lange tunge tanker timers gå ture og snak med min mand kommet til det punkt jeg aldrig ville tro jeg kunne nå til, men nu efter 3 år og hård kamp på flere måder må jeg indse at jeg får et ene barn og ikke skal være mor igen men jeg har jo stadig min pco og vil der for være på disse sider af og til, men vil ønske jer alle pøj pøj med fremtiden.MangeHugHugfra annatut

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Har jeg PCO - forvirret over gynækologsvar Alt imellem himmel og jord 5 04-03-2014 20:45
Forvirret! Kost og motion 3 02-01-2014 08:23
Århh er så forvirret. NY Kan jeg godt spise...? 2 18-12-2012 21:25
Forvirret :/ Prøver at blive gravid 4 24-05-2012 22:29
Forvirret omkring kosten Normalvægtig med PCO 7 07-12-2011 21:17
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende